27/10

Gårdagen var helt okej.
Var hemma och kollade på film med Zahara, Steph, Alexandra och Samah och käkade massa gott. 
Det var ifall trevligt att alla var samlade en sista gång inan Zahara flyttar.
Idag har jag varit i skolan och hämtat ut ett papper, eftersom att efter lovet så har vi svenska uppsatsskrivning, och min lärare ville att jag skulle ha det eftersom att jag skulle få lika mycket tid som de andra har på sig.
Sedan var jag i visko och köpte en resväska och ett par DC skor.
Nu är jag hemma och vi har packat klart Zaharas grejer.
Gud, det kommer vara så svårt att ta farväl. Kommer förmodligen börja gråta. :(
Jag vill verkligen inte att hon ska flytta, men det skulle ju endå hända någongång.
Jag kanske åker ner till Stockholm till helgen, om mina föräldrar tillåter mej åka ner själv då.
Vilket jag hoppas att dem gör, annars blir jag riktigt förbannad!
Falkenberg blir inte av imorgon, eftersom jag och Julia inte kunde. Jag hade verkligen sett fram emot detta, men
tyvärr.
Så jag och Stephanie ska åka in till Göteborg och shoppa istället hade vi tänkt.
Mycket bättre än att bara vara hemma och göra absolut ingenting. Det är även ett perfekt tillfälle, för att jag behöver köpa in nya grejer.
Jag och Samah ska även börja inreda i våran lägenhet!
Det ser jag verkligen fram emot, känns som att det kommer se så mycket bättre ut, än vad det gör nu.
Åh, jag börjar redan få tårar nu. fanfanfan! :(


Nu måste jag sticka, bloggar senare när jag kommer hem.



Kommentarer
Postat av: Cely

det kommer fixa sig, ska du se :) <3

2008-10-29 @ 00:28:08
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0