26/10

Imorgon börjar äntligen det efterlängtade höstlovet.
Fast egentligen vet jag ju inte varför jag längtat så mycket, men det är nog bara känslan av att ha ett lov.
Kan ju börja med att säga att helgen har varit så där, kan ju inte säga att det varit världens  bästa helg, men den dög. :)
På tisdag åker jag, Cely & Julia ner till Falkenberg och sover över hos Amanda.
Ska bli så trevligt, har inte träffat Amanda på flera månader.
Vi ska även till skateparken där.
Imorgon åker vi och lämnar Zahara till Stockholm, eftersom att hon ska flytta.
Åh, gud det kommer bli så svårt att ta farväl av henne.
Men det skulle ju endå hända någongång, men trodde inte det skulle hända nu.
usch, jag vill inte att hon ska flytta. Men vi ses ju endå om ungefär en månad och lite mer.

Eftersom att det är hennes sista natt här, så ska vi alla tjejerna hyra film och käka massa gott! :)

Nu ska jag äta en väldigt sen frukost!
Puss på er allesammans. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0