Torsdag 20/11

Shit, vad tiden går fort. Snart är det redan december. Jag längtar tills det blir jul & jag vill att det ska börja snöa.
Snäll som jag är, så lät jag faktist Samah ta med min kamera till Holland.
Min nya kamera är btw jättefin & jättebra. Lite komplicerad, men det är bara att ta & lära sig den.
Samah åkte ifall hemifrån klockan tjugo i fyra i morse & dem var framme vid åtta på morgonen i Amsterdam.
Jag vaknade av att hon messade mej, men somnade sedan om igen. Jag hoppas att hon får en trevlig resa! :)
Jag vaknade för någon timma sedan & då var Zahara redan hemma.
Jag börjar faktist må lite bättre, halsen gör inte lika ont som den gjorde igår & hostan har lugnat sig lite.
Kan ju bero på att pappa köpte någon ny medicin ( ? ) igår.
Fast jag är ju helt död i kroppen, känner mej som en gammal gubbe. haha!
Det värsta med att vara sjuk är la att man inte har något att göra, jo jag kan ju plugga.
 Men hur kul är det att plugga hela dagen då?
Det är annan sak om man är i skolan & sedan kommer hem. För då går tiden så mycket snabbare.
Oh, nu börjar mina öron göra ont! Vad är det för fel på mej? haha!! :(

CheGina - Ovan oss
En mycket bra låt
 :'))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0