Sjuk

Yeah, jag har gått & blivit sjuk. Kände på mej det redan i fredags att jag skulle bli sjuk.
Jag gick hem från skolan inan, mådde inte alls bra.
Jag tog med mej massa böcker hem också, för att jag inte ska ligga så långt efter i skolan sedan.
Vet ju dock inte när jag mår mättre & kan gå tillbaka till skolan. Men blir nog i veckan kan jag tänka mej.
Jag har inte gjort alls mycket sedan jag kom hem, har tagit tabletter, pluggat & duschat.
Jag ska strax sätta mej & kolla på tv!
Samah åker till Holland på torsdag morgon, fy sjutton vad roligt! Jag vill också åka bort.
Jag har inte direkt något att skriva känns det som, inget roligt & läsa ifall.
Nu ska jag stänga in mej på mitt rum, så att jag inte smittar de andra.

<3 - dont jump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0