Min fredag!

Jag hade tänkt & stanna hemma igår kväll, men det blev inte så.
Istället åkte jag, Steph & Zahara till Assberg & umgicks med Kalle.
Det var faktist trevligt att bara sitta hemma hos honom & bara snacka.
Det var ju så jävla kallt igår, men snäll som Amel är så körde han oss till Assberg.
Jag har fortfarande lite ont i halsen & är förkyld, men det går nog snart över.
Jag har ifall inte lika ont i halsen som förut & hostar inte lika mycket.
Det är härligt det, för det var så jävla jobbigt!
Ifall, kvällen igår var det trevligt. Vi var hemma vid två tiden på natten.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag hoppas på att det händer något kul.
Så hör gärna av er om något händer! =) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0