Jag älskar...

Gossip Girl!
Den serien är sjukt bra och deras kläder är bara att dö för och vi ska inte gå in på hur Chuck Bass ser ut!
Marissa som var med i OC förut, skulle ju egentligen ha en roll i Gossip Girl som den " onda " flickan. Eller ah, spela Georgina.
Men jag tycker inte direkt att hon skulle passa som den rollen, eftersom att Marissa är mer den snälla & söta flickan.
Jag har märkt att jag tycker väldigt mycket om att skriva blogg, att bara få skriva av sig & skriva vad man känner & tycker.
Fast man ska ju aldrig skriva för personliga grejer heller, fast det är ju något jag inte gör.
Det är inte så att jag alltid skriver intressanta grejer, för mitt liv är ju inte så intressant heller. Om man ser det så.
Jag skriver la oftast om vad jag har gjort om dagarna, om vänner, familjen, eller när jag bara allmänt känner för att skriva.
Det är torsdag idag och det betyder att det inte är något roligt på tv. Jag hatar torsdagar! haha
Jag lyckade faktist somna inan, igen! Detta är inte bra, fasten jag inte är trött så somnar jag.
Fast det kan ju bero på att jag inte ibland inte har något att göra. Jag blir rastlös utan läxor! :O
Imorgon är det engelska prov, det är fem sidor långt och jag har hört att det är svårt.
Och dum som jag är, så tränar jag aldrig på engelska prov.
Men jag tar det med en nypa salt och hoppas på att jag klarar det endå. Eller ah, jag vet att jag kommer att klara det!
Jag har tråkigt och funderar på att sätta mej i soffan och kolla på Sex and the City boxen.
Jag har nog kollat igenom den 874784 gånger, men jag tröttnar endå inte.







Dan, Serena, Chuck, Jenny, Nate and Blair.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0