Ice, Ice, Baby!


Jag är ju jävla intresserad av skate & har skejtat nu i ungefär 7 månader.
Men jag är lite feg när det gäller att lära sig nya tricks (?). Jag önskar faktist inte att jag var så feg när det gällde sådant,
för jag vill ju verkligen lära mig. Men jag är ju så rädd att jag ramlar & skadar mej.
Men man måste ju ta den risken, och man ramlar alltid när man ska lära sig nya tricks.
Jag minns när jag & Alexandra skejtade vid Ängskolan, så ramlade jag och skadade armen.
Fy, det gjorde så jävla ont!  Men jag ska sluta vara så rädd för att ramla, lära mig nya tricks & göra det jag tycker mäst om.
Någon som är grymt bra på att skejta & som jag en dag vill bli som är Ryan Sheckler.
Jag vill bli lika duktig som honom & våga.
Nu ska jag ladda ner nya avsnitt av " Life Of  Ryan "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0