A & S

Jag & syster kollar på Debatt just nu, men jag smet iväg för och skriva av mig lite.
Jag saknar min dator, mitt tangentbord funkar inte, så det blir nog att köpa ett nytt imorgon eller på måndag.
Och på tal om måndag, så ska jag köpa en ny mobil.
Men jag vet inte riktigt vilken, det finns tusentals att välja mellan och de flesta är uber snygga!
Jag vill ifall ha en med bra kamera och mp3 på mobilen.
Imorgon är det fredag och vilket betyder heeelg efter att skoldagen har slutat!
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen, men imorgon ska jag nog vara med Cely & Julia. Kanske Amanda också, om jag inte har fel.
Det är så himla skönt och lugnt nu här hemma när Zahara har flyttat. Jag börjar vänja mej vid att hon har flyttat!

Just nu sitter jag och lyssnar på Tokio Hotel - Durch den Monsun.
Jag tycker om den låten väldigt mycket! Jag bara älskar det tyska bandet helt enkelt!




T O K I O   H O T E L .


Kommentarer
Postat av: Nathy

Tom is hooot ;)

2008-11-19 @ 15:15:31
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: Seppe

Oh ja! :)

2008-11-19 @ 15:49:58
URL: http://septembertarky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0