23/11

Det blev en mysig kväll med Steph & Zahara igår. Dem är verkligen bäst <3
Vi tog på oss massa kläder, sedan gick vi ut & satte oss på " vårat " ställe & snackade om precis allt.
Sedan gick vi in vid tre tiden & då hade någon jävla kul genom att ringa anonymt till min mobil & bara snacka/skrika?
Asså, väx upp! ärligt talat.. Hur kul är det egentligen:S Ni är 18-19 år.. Skärp er!!!
Men det var bara skrattretande & riktigt omoget. Menmen!
Idag ska jag ägna halva dagen åt att plugga, jag har svenska prov imorgon.
Jag har pluggat inan, så det känns skönt att man kan rätt så mycket av provet redan & inte sätter sig dagen förre & pluggar.
Sedan blir det att hälsa på Kalle en stund. =)
Pappa åker imorgon & Samah kommer även hem imorgon. Jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0