19/11

Jag är hemma idag också, min hals dödar mig. Fy!
Samah ska åka och köpa en ny kamera till mej idag. Jag tänkte antingen tar jag en mobil eller en ny kamera,
och eftersom jag redan har en mobil som jag tycker om, så är det onödigt att köpa en ny.
Och jag har ingen kamera, så det fick bli en kamera.
Oh, jag älskar min pappa! eller rättade sagt, mina föräldrar!
Jag har varit utan kamera sedan i augusti, om man inte räknar med att jag har lånat någons.
Jag har inte så mycket att göra, så det blir nog att plugga resten av dagen & vänta på att Cely ska sluta.
För att jag har prov på fredag och jag behöver ha det pappret för att träna inför provet.
Så förhoppningsvis så är jag frisk inan dess.

Jag bestämde mej för denna kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0