17/11

Usch, idag har jag inte mått alls bra. Haft så jävla ont i magen, men det gick över ett tag.
Men sedan när vi hade bild så kom det tillbaka, tänkte gå hem men hade bara en lektion kvar.
Så det var väldigt onödigt!
Nu är jag ifall hemma, dagen har gått ganska fort. Jag var hos Leif idag och hade hälsokontroll & det gick väldigt bra.
Han skulle kolla ryggen, hur jag gick, min hörsel, min syn, vikten & så fick jag svara på massa frågor.
Jag har faktist gått ner i vikt, jag blev väldigt förvånad eftersom jag tyckte att det kändes som att jag hade gått upp i vikt.
Nu är jag ifall hemma & ska strax äta & sedan blir det nog att plugga SO & hemkunskap.
Dessa två veckor har jag bara massa läxor & prov. Fy!! Så ja, jag kommer inte ha något liv alls i två veckor.
Men snart är det jullov, så det är bara att stå ut.
Neej, nu börjar jag få ont i magen igen, dags & ta någon tablett!

Oh, jag bara älskar Tokio Hotel!
Fur Immer

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0