15/11

Jag är ensam hemma med syster & just nu bloggar jag & sjunger till Monsoon med Tokio Hotel.
Jag älskar faktist den låten, den gör mej så glad!
Igår var jag med Amanda, Cely & Julia. Det var väldigt roligt.
Vi var hos Cely en stund, sedan gick vi ut & hittade på massa grejer.
Vi sjöng även till Monsoon, How to save a life & Dancing In The Moonlight.
Det är liksom våra låtar nu, eller vad man ska kalla det. haha!
Sedan när vi skulle följa Amanda&Julia hem,
så kom det en bil med världens fart & slirade & krockade i järnvägsbommarna.
Vi fick panik & sprang fram till bilen & vi började ringa runt.
Killen kom ifall ut ur bilen & han klarade sig. Han behövde inte åka till lasarettet.
Det var så jävla hemskt & se hur bilen krashade & i vilken jävla fart han åkte i.
Förutom det, så hade jag en jättebra kväll med tjejerna!

Jag förstår inte hur vissa tjejer kan vara så äckligt omogna och nej, nu drar jag inte alla tjejer över en gräns.
Utan bara vissa.
Det var några tjejer, som vi känner till som hade smygit på oss igår och hört allt vi snackat om och sedan ringt runt och berättar för folk vad vi snackat om.
Varför ska ni förstöra det som vi var så jävla glada över?
Hur kan man vara så jävla avundsjuka, patetiska & omogna?
Ni är så grymt omogna och ni borde skaffa er ett liv. Helt jävla seriöst, vad i helvete är det med er??
Jag blir så jävla förbannad, men jag ska inte låta er förstöra mitt humör.
Fast anledningen till att dem gjorde så är la också för att dem är avundsjuka på att Jag, Julia, Amanda & Cely umgås.
Jag säger bara,
Payback time is a bitch ;)

Idag ska jag umgås med Julia & Cely. Vet inte om Amanda ska vara med, för jag tror att hon är med G.
- Tjingeling & ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0