- Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera,

men nu ska jag föröska att uppdatera varje dag.
Anledningen till att jag faktist inte har bloggat är delvis för att min dator inte har funkat, eller att jag helt enkelt inte orkat.
Jag hade ifall ett helt underbart lov! :)
Tillbringade den mest med Stephanie, Samah & Alexandra.
Zahara flyttade till Stocholm för ungefär tre veckor sedan & hon trivs jättebra. Jag är glad för hennes skull!
Hon var så snäll att hon åkte enda till Skene för att umgås med mej förra helgen.
Jag var så glad när jag mötte upp henne i onsdags.
Vi hade ifall en rätt så trevlig helg. Blev saker som gick snett, men det ordnade sig till slut.
På fredagen var jag & Zahara & shoppade i Göteborg. Sedan var vi med Stephanie & Divo.
På lördagen chillade vi mäst på dagen, sedan var det så kallade "Chilenarefest" i ängskolans matsal.
Så vi gick dit och det var väldigt skoj. Eller ah, jag hade ifall kul.
Denna veckan har gått väldigt segt känns det som, det är bara onsdag! :o
Jag har varit så trött varje dag efter att jag kommit hem från skolan, så jag har däckat varje gång också och sedan vaknat upp vid nio tiden på kvällen.
Det är faktist inte bra, för sedan kan jag inte sova på natten.
Har inte haft några läxor denna veckan, eller jo iförsig hade vi SO läxa tills idag. Men den är ju avklarad!
Har engelska prov på fredag. Jag tror att det kommer gå väldigt bra och det är jag väldigt säker på.

Nu ska jag sticka & kolla på tv!
- Tjingeling!
Imorgon blir det Rydals museum ( stavas? ) & endast tre lektioner.
Jag är lycklig! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0