Torsdag!

Skolan började vid tio i tio i morse & då hade jag engelska.
Sedan hade vi b-språk, men då dök det inte upp någon lärare, så jag & Ulla gick & åt.
Efter det mötte vi upp Lavinija & stack & rökte. Sedan gick jag hem, var inte med på bolldagen. Jag pallade inte!
När jag väl var hemma så hade jag tänkt och lägga mej & vila, för att jag var så trött. Men istället för det satte jag mej vid datorn & kollade på
The Hills.
Jag har musikprov imorgon & jag har läst igenom de några gånger tidigare i veckan, men nu ska jag sätta mej med det igen. För jag måste kunna det rätt hyffsat! Jag vill ju ha bra betyg i musik, + så går jag ju även i musik klass.
Upddaterar lite senare om jag hinner, om vad som händer i helgen & om mina nya kläder + skor! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0