Tisdag 16/12

Dagen har varit bra, jag är som alltid trött men försöker och hålla uppe ögonen, för annars kommer jag aldrig att somna ikväll.
Jag tog ut mina pengar från banken idag, det var gött som fan! haha
Jag tänkte färga håret rött, men då skulle jag vara tvungen att blondera det först om det skulle bli någon snygg röd färg, men det ville jag inte. För mitt hår är redan slitet och jag vill inte att det ska förstöras ännu mer.
Så jag gjorde bara mörkblonda, kan man typ säga slingor istället.. Det är fortfarande blött, men ser ut och vara fint endå.
Får la slänga upp en bild när det funkar att ladda upp bilder igen.
Idag är det tisdagar, alltid den dagen jag längtar till eftersom att det alltid är så bra program, men så är det icke längre eftersom att alla program är slut för sesongen. Det är lite synd det faktist.
Men ikväll är det faktist Titanic på TV3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0