TH!

Jag har alltid velat ha en TH tröja, men jag har aldrig riktigt fattat vart och hur man köper dem.
Men jag antar ju att man beställer dem på internet.
Men sådant fattar jag inte riktigt hur man beställer osv.. Jag sökte ifall på google och kom in på tradera, där en TH tröja säljes för 400 kronor ( om jag minns rätt ) ..
Men den var i rosa och rosa är inte riktigt min färg! haha..
Jag vill ha en hel svart tröja så är det en bild på alla i bandet på baksidan av tröjan.
Jag ska utforska och kolla om jag hittar några mumsiga!

Detta är ifall tröjan jag hittade på tradera :


Jag snackade precis med mamma om att jag inte hade fått några pengar på två månader..
Asså jag har ju fått pengar, men jag får alltid en viss summa pengar i månaden som vi bestämt.
Sedan får jag ju pengar närsomhelst annars..
Så hon bad mej ta ut dem från pappas konto.. Men jag tänkte att jag inte riktigt behöver de pengarna just nu,
så att jag lika bra kan spara dem. För att tar jag ut dem så kommer jag att slösa upp dem direkt.
Jag kan ju spara dem till Mellandagsrean, så har jag lite extra pengar. Är ju aldrig fel! haha
Jag behöver verkligen nya kläder, känns som att mina kläder försvinner hela jävla tiden. Har ju fan inget kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0