Prison Break

Jag sitter och kollar på det nu, men jag hoppas verkligen inte att det kommer någon mer säsong. För det har kommit för många säsonger & man börjar faktist tröttna nu, eller ifall jag. Det är för mycket som händer.
Skoldagen har varit jättebra, blev klar med massa frågor på kemin idag & jag är super nöjd!
Arbetet ska vara inne vecka 3.. det är rätt så långt kvar, men endå.
När jag kom hem från skolan, så gick jag och la mej direkt. Var så otroligt trött och är det fortfarande, men ska lägga mej om en stund.
Åh, jag är avundsjuk! Zahara har biljetter till
Idol som hon & hennes bästa killkompis ska gå på. Jag vill också!
På fredag blir la första gången jag verkligen vill kolla på Idol, för man vet ju aldrig vem man ser! höhö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0