Prison Break

Prison Break var ju rätt så bra idag, såg inte så jättemycket i början.. Men slutet var ju både bra och sorligt.
Mitt förra inlägg var ju inte direkt roligt, haha! Men jag la mej halv två imorse, för Steph var här och vi kollade på serien som gick på Svt 1 för några år sedan. Kniven i Hjärtat heter den. Så jag la mej inte förrens då och jag skulle upp vid tio över sju. Inget vidare!!
haha, på den tiden var det la " coolt " att vara så cool..  Men fy, vilka skratt vi fick oss igår. Jag tycker att den serien är hur löjlig som helst nu, förr i tiden tyckte man ju inte så!! För då var serien " Inne "
Det är snart jul, hörrni! Jag tror att de flesta längtar väldigt mycket och det är kul och få se vad man får i julklapp.
Jag har själv köpt julklapp till mamma bara än så länge, haha! Ingen aning vad jag ska köpa till de andra, men det fixar sig. Jag orkar faktist inte tänka på det just nu, får ta och göra det i helgen eller något.
Jag tycker om låten, eller jag har blivit besatt av den med andra ord. Har knarkat sönder låten.

E.M.D. - Jennie Let Me Love You. Det är ju tre personer som var med i Idol som har blivit en grupp och gjort låten.

Sjukt bra är den ifall och jag tycker att ni ska ta och lyssna på den.
Min dator har blivit jätteseg och konstig. Går inte och ladda upp bilder, jag som velat ladda upp bilder hela dagen.
Hade ju vissa grejer att lägga upp på bloggen, men jag tar det när det funkar igen.
Nu ska jag kolla på TV eller något! Pusshej :))




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0