Last night!

Det skulle bli en hemmakväll med Steph igår, men planerna ändrades fort.
Istället så åkte jag, Steff och Cheska till Kammarberg och festade. Det var överraskningsfest för Fia. Grattis i efterskott!
Vi fixade oss hos Steff och sedan drog vi iväg med halv tolv bussen.
Jag hade det jättetrevligt faktist och gud vilket fint och stort hus dem har.
Jag drack inte alls så jättemycket och det var gött faktist! Där ser man att man faktist kan ha rätt kul utan mycket alkohol!
Jag älskar min nya Ipod touch.. jag hittade ingen bild på den på google, så jag tar själv kort senare och lägger upp.
Om inte min dator cpar!
Älskar mina underbara föräldrar.. <3   
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det Napoli med bästa Steff.
Pappa kommer hem ikväll.. gud vad tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0