Jag har inget att göra.

Hallå kära läsare, vad har ni för er =)
Själv gör jag inte alls mycket, satte precis på mej ett par örhängen som låg på mitt skrivbord, annars gör jag inte så mycket alls, lyssnar på musik bara.
Broshan kom hem för en stund sedan, han hade köpt nya högtalare, massa smällare, sprit och grejer.
Sedan drog han och Zara och solade. Det är ju tur att någon blir  brun ifall. haha!
Jag väntar på att Vänner och American Pie ska börja, fasten det är typ två timmar och en halv kvar tills det börjar.
Jag köpte Cider idag, som jag faktist aldrig har smakat på förut. Förutom Smirnoff Ice då, det är så GOTT!
Så jag öppnade en för en stund sedan och skulle smaka på en av dem, den var faktist god.
Jag kör på, om det ser gott ut, så kanske det till och med smakar gott. ;) haha!
Jag ska nog ta och ringa Ulla efter att Zara har kommit hem, som ni förstår så har vi ingen hemtelefon längre.
Vi hade la det för någon månad sedan, så började några omogna jävla ringa hem och sådant, så bytte mamma och pappa till privatnummer, och trots det så fick dessa omogna jävlarna tag i nummret.
Gash, haha.. jag kunde inte ens mitt egna hemnummer. Så till slut så tog vi bort hemtelefonen.
Så nu ringer vi endast ifrån mobiler. Och, eftersom att jag inte använder min mobil och Zara har abonemang, så ringer jag alltid ifrån henne. Endast när hon är hemma då.
Jag ringde nästan aldrig från hemtelefonen heller, ringde alltid från min mobil förr i tiden.

    
My baby, gud du är så fin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0