Ingen rubrik

Klockan är snart halv fyra och jag är inte alls trött längre.
Har väntat på en serie som ska börja, som handlar om sex, narkotika, brott, kändisar osv.
Den verkade faktist bra, det var därför jag stannade uppe såhär sent.
Men det har blivit en vana, jag är aldrig trött längre såhär sent, för att jag brukar ju alltid vara ute såhär sent annars.
Men tyvärr inte idag.
Har precis gjort varm oboy, och gått runt lite i lägenheten och kollat vad Zara och Samah gjorde.
Zara kollar på TV i vardagsrummet och Samah ska precis lägga sig strax.
Det är så härligt och lugnt i lägenheterna. Känns nästan som att man bor helt själv.
Imorgon kommer även Natalie hit och sover över. Mysigt! =)



 
Detta är i lägenheten i Tunisien,
skulle precis börja fixa mig.
Måste tillägga att jag var jättebrun i ansiktet,
och jag har väldigt svårt för och bli det annars.
tex. om jag solar på solarium. Det går åt skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0