Idol!

Dagen har varit jättebra och musiklektionen var nog dagens höjdpunkt.
Jag, Sara och Cely ska sjunga på våran låt på musiken. Vi är ju bara för bäst på att sjunga! :) haha, nej men vi ska fortsätta med låten efter jullovet, eftersom vi inte träffar Bengt förrens det och har ingen musik tills dess.
Nu börjar Idol om några minuter, jag skriver så fort jag kan för att jag hade tänkt och hinna blogga inan det började.
Jag skulle egentligen vara med Sami, Lavi, Cely och Nicole.. men dom skulle tydligen vara ute och det är så fruktansvärt kallt ute, så jag pallade inte med det..
Zahara ringde mej för en stund sedan, hon var nu på Idol och hon sa att det var skit roligt! jag är avundsjuk!!
Hörs senare.. :) hejja kevin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0