Hej bloggen!

Ursäkta igen, för mitt dåliga bloggande.
Men nu på sistonde har det varit väldigt mycket med skolan & så.
Jag har ifall varit i Stockholm i helgen & hälsat på syster med en tjejkompis & två killkompisar.
Det var jättekul faktist. Jag älskar stan i Stockholm & kläderna där är ju att dö för.
Speciellt affären " Zara " , där det finns packat med skor.
Min syster bor ju i Södermalm och det var jättefint där. Vill också bo så centralt när jag flyttar hemifrån & hennes lägenhet var jättefin.
Jag hade ifall en bra helg!
Veckan har också varit bra faktist, det är redan torsdag imorgon och jag har endast två lektioner.
Vi har " bolldag " imorgon, vilket betyder att våran idrottslektion försvinner, så vi har sovmorgon till 09.50.
Och på eftermiddagen har vi " bolldag " . Så jävla gött!
Så det blir bara engelska & b-språk. Roliga lektioner!
Idag har jag inte gjort alls mycket, har varit och köpt ett par nya vita Converse skor. I love them!
Jag fick VG på mitt svenska prov & G på svenska uppsatsskrivningen. Jag är så jävla glad, speciellt för mitt VG! :)
I helgen blir det att kolla på basketmatch & fotbollsnatta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0