20 December - Lördag

Hello you!
Igår kväll blev det en hemmakväll med Steph och Ulla. Det var mysigt, jag tycker om dem så!
Jag vaknade vid ungefär två tiden, började fixa mej och så.. För vi har nämligen gäster från Holland och Göteborg.
Åh, mums finns en kille här som är så jävla snygg! haha, jag dör! =)
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska ifall sätta mej och kolla på någon film då jag inte har något intressantare för mig. Samah ska strax åka upp till hennes pojkvän, så då är hon inte heller hemma idag.
Zahara kanske kommer hem idag eller imorgon, dock vill jag verkligen inte att hon ska göra det..
Vi hörs senare!


           Jag älskar Dannys låtar och älskar ännu mer hans stil!
                                                                 
    Och dör för hans utseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0