7/12

Det har varit en lugnt helg & det har varit så skönt. Jag är ensam hemma just nu, har precis kollat klart på Gossip Girl.
Jag älskar den serien, den är sjukt bra.
Sitter just nu & lyssnar på
Plain White T's - Hey There Delilah. Den låten gör mej så glad & den är fantastisk bra.
Igår kväll blev det som sagt att sitta hemma & kolla på massa filmer med Zahara & Steph.
Samah var också med en stund, men sedan åkte hon till hennes pojkvän & skulle sova där.
Mamma kommer hem på tisdag, det är gött & vara ensam hemma.
Nu är det ungefär två veckor kvar tills julavslutningen, vilket innebär även jullov. Jag längtar så otroligt mycket.
Det ska bli så härligt med lov & jag ska förhoppningsvis fira jul i Stockholm. Jag vet inte vad jag ska göra på nyår än,
men jag tror det blir att vara med
A.
Ja juste, jag får ju inte glömma att två av mina närmaste vänner fyller även år snart. Gratiis i förskott, tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0