6/12

Det har varit en helt okej dag. Började med att Zahara väckte mej vid halv elva & berättade några grejer som hade hänt & hur jävla glad hon var. Jag är så glad för din skull!
Ifall, jag hoppade sedan in i duschen, och sedan handlade vi grejer till Zaharas lägenhet.
Jag fick köpt en julklapp också, som ska gå till min kära mor.
Jag köpte även glas som man kan shotta i, vinglas & tavlor. Jag är nöjd med mitt köp!
Zahara köpte allt mellan himmel & jord. haha!
Sedan åkte vi till Göteborg & lämnade mamma, eftersom hon skulle till en kompis och sova där tills på tisdag.
Skönt & vara ensam hemma med de äldre syskona bara.
Jag, Zahara & Steph ska sitta hemma hos mej & kolla på massa filmer som vi hyrt.
Det är gött, för vi ska kolla på filmerna i mammas & pappas rum & dem har en sådan äckligt stor plasma tv. Vi ska ju kolla på skräckfilmer, så det blir ju ännu bättre med en stor TV.
Jag har ju iförsig också en plasma TV, fast deras är ju mycket större än min & dem vill inte byta med mej heller.
Fast min är ju ganska stor, om man gemför med min gamla plasma TV.
Jaja, på tal om något annat.. så har det varit en ganska lugn helg, men det är gött.
Nu ska jag fortsätta att kolla på dokumentären om Britney Spears.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0