5/12

Det är sjukt hur tiden går fort nu för tiden. Snart är det jul & nyår. Jag längtar sjukt mycket!
Jag får ju inte glömma det efterlängtade lovet också. Gud, hur kunde jag göra det? haha, dumma jag!
Dagen har ifall varit jättebra, jag hade muntlig musikprov idag & det gick så jävla bra.
Sedan hade vi teknikprov och det gick också bra. Man fick ha med sig anteckningarna. Så det var gött det!
Skolan har varit jätterolig idag & det har gått så jävla fort.
Efter skolan, så åkte jag med Zahara till Göteborg & shoppade.
Sedan träffade jag A, åh så sjukt underbar är han! Han gör mej verkligen så glad! <3
Vi åkte hem vid åtta och var hemma vid nio, så gick vi till Hemmakväll & köpte massa mums.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva, blir nog bara en lugn helg.
Natalie kommer nog ifall hit imorgon & så blir det förhoppningsvis Fotbollsnatta imorgon också.
Nu har moster åkt hem också, det är så jävla lugnt här hemma nu & det är sjukt skönt!
Hennes unge skriker och gråter ju 24/7 !! haha




Jag älska filmen Twilight! Finns inga ord som beskriver om hur jävla bra den är.
Världens bästa & finaste film.



Xoxo, Seppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0