31 December.

Jag är både arg, ledsen och trött på denna jävla skiten.
Gudaaaaaaaaaars!!!
Jaja, kollade på American Pie inan och den var jätterolig. Sedan gjorde jag inte så mycket, satte mej vid datorn.
Vilket jag fortfarande gör, och har på högsta volymen och lyssnar på massa bra musik.
Salem och hans vänner är här, har blivit en vana att ha dem här hemma hos oss.
Förmodligen kommer jag nog vara ensam på nyår, men jag klarar mig alltid.
Så förvänta er inte att jag ska skriva om min " underbara " nyår, för det kommer inte att vara någon underbar nyår.
Kolla filmer, käka massa mums, dricka och kolla på folk som skjuter raketer. Har ju en sådan bra utsikt från varje rum i huset.
Jag ska även lämna Zara och Steph till tåget på morgonen, visst dem åker halv åtta, men det skiter la jag i.
Har ju endå inget bättre för mig och jag kan även sova bort hela dagen, har ju endå inget bättre för mig.
Ses kanske senare, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0