30 December - Kinna.

Har precis varit i Kinna med Steph och Zara. Vi har varit på systemet, det var väldigt mycket folk och en lång kö, så vi fick vänta i en timma.
Men däremellan gick vi till spelaffären och apoteket.
Jag köpte ifall Cider tills imorgon, om det skulle hända något. Annars får la jag dricka i min ensamhet! haha
Ska ifall bli skönt och vara ensam hemma, har inte pratat med Ulla eller någon än.
Orkar inte riktigt ringa och anstränga mej heller, fast iförsig så har jag inte haft i mitt mobilkort i mobilen, så vet inte om någon har hört av sig heller.
Jag ska strax med Zara och köpa mat på Napoli. Blir nog en familjepizza, eller så köper vi något gott i Willys.
Ingen orkar laga mat alls.
Jag städade faktist vardagsrummet och köket inan, såg ut som en katastrof och det blev så fint.
Jag är så jävla duktig ibland, är rätt bra på att städa och börjar vänja mig också.
Tackar gud att vi har en diskmaskin, haha... underbara diskmaskin!!
Mamma ringde inan, pappa börjar bli sjuk och de kommer hem på torsdag. Stakare, men jaja ska la bli skönt och ha dem hemma endå. Dem är ju trots allt mina älskade föräldrar.
Ikväll går det American Pie - The Naked Mile på TV. Den är så jävla rolig!
Vi hörs ikväll! Vad ska ni göra på nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0