30 December - Dagen inan nyår.

Följde precis hem Steph med Zara nyss. Vi har ifall kollat på två filmer, Twilight och Feon.
Dem var jättebra och som vanligt, är Twilight fortfarande den bästa filmen enligt mig.
Åh, Edward och Bella är ju så fantastiskt fina tillsammans.
Edward, dvs Robert Pattinson  är ju även sångare, och många av låtarna i filmen sjunger han själv.
Han har jättebra röst, en låt jag verkligen fastnat för är,  Let Me Sign.
Jävla skitlåt, gör en så ledsen! haha.
Ifall, idag ( klockan är ju över tolv ) så ska vi ifall till systembolaget senare.
Vet faktist inte vad jag vill ha, cider är jävla gott, men man blir rätt seg på det. Men vem vet, det är ju så gott! =)
Vi ska dit vid halv två tiden, så får se vad jag gör resten av dagen.
Träffade Lavi en stund igår kväll, hon vet inte heller vad hon ska göra på nyår. Men vi ska nog sitta hos mig, om vi inte har andra planer, eller om jag ens ska vara med henne.
Sist jag pratade med Ulla har jag för mig att vi alla skulle hitta på något, så får la ta och ringa henne imorgon.
Cely, du är välkommen om du inte är upptagen. Om vi ska göra något!
Annars, har jag faktist ingen jävla aning om vad jag ska göra på nyår.


                                                                                   Edward and Bella
                                 

Kommentarer
Postat av: Cely

Jag kan joina er när jag är tillbaka från Dani & Sebbe, om det blir något då! :)

2008-12-30 @ 13:18:46
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0