29 December - 01.58

Det blev helt ändrade planer. Steph mår dåligt och ligger hemma och är sjuk.
Samah gick till Alexandra. Vilket blev att jag och Zara umgicks hela kvällen, lagade mat, åt choklad och så.
Det var ifall mysigt endå, trots att vi egentligen hade andra planer. Divo var här en stund också.
Sedan så var Amel, Etian, Jeff och Salem, dvs broshan och hans kompisar. Mycket trevliga!
Jaja, vi åt ifall kycklingfile och så. Det var as gött, haha vi var jättehungriga vid halv tolv tiden och fick iden till att göra det.
Salem sover just nu, han ska upp vid åtta tiden och jobba.
Samah är ute och Zara duschar. Kvällen blev plötslig så tråkig, blä!
Inget alls bra på TV heller, det är så fucking surt. Men jag börjar sakta men säkert bli lite små trött.
Jag lyssnar fortfarande på The Voice, det är ju så sjukt bra låtar. Underbart att det håller på hela tiden.

                                          

   Skorna och kjolen som jag köpte i fredags, som jag tyckte om så mycket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0