28 December.

Jag tycker det är lite sjukt hur man ibland kan fastna för en kille bara sådär.
Men träffar och ser han några gånger, sedan blir man besatt och vill träffa/se honom hela tiden.
Fast iförsig, jag är ju lite konstig så det kanske är bara jag som är sådan. haha!
Ifall, han är ju så sjukt söt och fin. Sådär borde man fan inte få se ut! haha..
Nu ska mamma och pappa strax åka, så ska nog börja städa mitt rum strax eller någonting.
Det ser inte så snyggt ut, nu när Zara har kommit hem. Rummen lyckas alltid bli så stökiga, när hon kommer hem.
Det är lite underligt det faktist! Anyway, jag fick faktist inte ut och spela innebandy inan.
Skulle ut och spela med broshan, fast sedan gick han ut med sina vänner, och jag ville inte gå ut på gården själv, för att jag var för feg för att träffa på en viss person. Och, åh då hade jag förmodligen hamnat i depression.
Zara är ifall uppe nu, thank god! Och, Samah har även kommit hem från C nu, men hon försvinner la lika fort som hon kommer hem. Som alltid.
Men planerna för ikväll står fortfarande kvar på listan, om det inte blir ändrat tills senare. Klockan är ju bara halv fyra än så länge.
Nu ska jag ta farväl av min kära mor och fader. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0