28 December - Jag är duktig!

Efter att jag hade tagit farväl av mina föräldrar, så satte jag mej i soffan och började att kolla på TV.
Hade verkligen ingen lust att städa, men sedan från ingenstans blev jag helt glad och ville plötsligt börja städa.
Så jag satte på The Voice och satte på högsta volymen och allt gick så underbart snabbt och nu är mitt rum så fräscht.
Vet inte riktigt vad det heter, men la någon doftgrej på golvet, så det luktar jättegott. Mums!
Ikväll skulle det vara så att vi tjejerna skulle ha andra lägeheten, eftersom att vi har två lägenheterna.
Vi  skulle röka vattenpipa, sjunga karaoke och sådant.
Men då kom broshan precis hem och han ska ha hem sina vänner och de ska röka vattenpipa och sådant i andra lägenheten. Lite surt, för att vi skulle ju egentligen vara i andra lägenheten, men nu får vi vara i min och Samahs lägenhet.
Den är ju lite mindre, eftersom den andra är en 3:a och den jag och Samah bor i är en 1:a.
Men det är faktist en ovanligt stor etta.
Men det blir nog mysigt ikväll endå! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0