28 December - Jag älskar The Voice!

Gud, The Voice har ju världens bästa låtar. Har suttit och lyssnat i flera timmar, och det bästa är ju att det kommer låtar hela tiden, så man slipper att byta eller om man inte tycker om någon låt.
Hittils så har det inte kommit en enda dålig låt, och det är superduper underbart! =)
Har precis sminkat mej, blev min vanliga sminkning. Eyeliner, mascara och rouge.
Fast ibland kan man se riktigt fin ut utan smink, men ibland är man ba helt jävla ful! haha..
Jag är faktist riktigt intresserad av vilka som läser min blogg, jag vet 4 personer som läser min blogg och jag vet vad de heter, men jag undrar vilka resten är.
Det är väldigt roligt och få veta det, men det kommer la jag inte få göra för den delen heller.
Men, vem vet.. =) haha..
Har börjat vänja mej vid rött läpstift nu, och det smälter in så snyggt med min vita hud! haha.. shit!
Vi hörs kanske senare! =) Ha en trevlig kväll, om vi inte skulle ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0