28 December - Ensamma hemma

Hello you!
Igår gick dagen rätt så fort, vaknade halv sex på dagen och sedan gjorde jag inte så mycket.
Umgicks med Steph och Zara, vi kom hem vid fyra på morgonen. haha, vi är experter på att komma hem sent.
Jaja, idag är det ifall söndag och solen skiner utanför. Men det är kallt som fan.
Idag åker mamma och pappa till Göteborg och är där i förhoppningsvis en vecka.
Ska bli så skönt med bara vi syskon här hemma, dvs Samah, Zara, Salem och jag.
Salem jobbar på dagarna, Samah är hos C dagarna runt, så det blir bara jag och Zara hemma oftast.
Så det blir gött som fan. Divo är här, så ikväll ska vi sjunga karaoke och sådant. Ska bli mysigt!
Jag funderar på att gå ut och skjuta några skott, längesedan jag spelade innebandy.
Senast var la när jag umgicks rätt ofta med Amanda, Cely och Julia. Vilket dock jag inte gör längre. Förutom Cely.
Men jag ska hoppa in i duschen först.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0