26 December - Mellandagsrea.

Igår kväll var det en väldigt bra kväll. Det knackade på morgonen, och jag tänkte vem fan i helvete kommer hit så här tidigt.. och gissa vad, Hanna stog där helt jävla glad! Har inte sett henne på såå länge.
She is loooovely! =)
Just nu är jag med Zara och Steph, vi ska strax ut.
Idag är ifall mellandagsrean och jag och Samah fick och snackade med mamma och pappa för och kolla hur mycket pengar vi skulle få.
Och de skulle antingen lägga pengar på telefonbordet, eller lägga pappas bankkort där.
Så skulle vi få se om det antingen var pengar eller bankkortet på morgonen sedan.
Och ja tänkte, fuck om dom typ lägger pengar på telefonbordet och det är för liite pengar.. För då skulle jag flippa över totalt!! haha
Men när jag kom hem för en stund sedan, så gick jag för och kolla om dem hade lagt fram pengar eller bankkortet.
Och, gissa vad.. Min generösa pappa hade lagt fram bankkortet och jag skrek och blev helt jävla överlycklig! haha
Ja, jag är lite sjuk, men jag älskar det! ;)
Så nu är det jag som har hand om bankkortet, så jag och Samah ska shoppa loss imorgon.
Blir nog mina skor från Bianco trots allt.
Asså, jag älskar mina föräldrar. Dem är verkligen så sjukt underbara.
Nu ska jag vara social mot pluttarna.. haha =) Hörs imorgon!
( ursäkta det dåliga bloggandet, men var tvungen och skriva snabbt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0