26 December - Mellandagsrea och en jobbig dag!

haha, yeah dagen har varit lite jobbig eftersom det var så mycket folk inne i Göteborg idag och då blev man lite småsur.
Anyway, jag gick upp vid halv åtta på morgonen, fixade mej och så, sedan gick jag upp till banken med Samah, för att vi skulle ha pengar.
Sedan gick bussen vid halv tio.
När vi väl var framme i Göteborg, så blev det shopping direkt.. haha, slösade nog upp pengarna ganska fort, men det var det fan värt ;)
Köpte kjol, tröja, t-shirts och sådant man använder. Kjolen jag köpte älskade jag verkligen, shit!!
Det blev inte skorna ifrån Bianco, men jag är nöjd för det. Jag köpte ett par klackskor på Indiska.
Jag ska lägga upp en bild på dom på bloggen, så fort jag laddat min kamera.
Tänkte ha dem till nyår, för nu vet jag exakt vad jag ska ha på mej då. Inte för att jag vet vad jag ska göra, menmen..
Jag har alkohol, kläder och en egen lägenhet! haha =)
Köpte även en sen julklapp till min lillebror, ett spel han velat ha länge, men ingen har hittat det.
Men jag och Samah hittade ifall det i Göteborg. Jag tycker om det spelet så jävla mycket, as roligt! =)
Och, så hade jag glömt av att jag köpt julklappar till mamma och pappa, typ för två veckor sedan, så kom jag på idag att jag inte hade gett bort dem än:P haha, jag är lite dum ja:P
Ikväll blir det att umgås med töserna, spela monopol och äta mums mums..
Hörs kanske senare! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0