25 December - SolSolSol

Yeah, det är sol ute och det är skönt.
Ifall, igår var ju dagen inte så rolig, men sedan på kvällen så kom Steff över. Och, även Cely.
Det var mysigt med många skratt och så. haha! =)
Sedan efter att Cely hade gått hem vid tre på morgonen, så gick jag, Zara och Steph ut en sväng.
Shit, det var otroligt kallt igår kväll!
La mej ifall vid ungefär halv fem och vaknade vid tolv av att jag var jättepigg.
Hade dock somnat med sminket, och när jag vaknade i morse så var sminket lika snyggt som igår. haha ;)
Idag ska jag icke göra något typ, för jag ska upp vid sju på morgonen imorgon. Så måste lägga mej tidigt idag.
Gör icke så mycket nu, messar med A och ska vänta tills de andra nördarna vaknar.. =)
Hörs nog ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0