24 December.

Ja, dagen har la varit bra.. Inte så värst mycket om det.
Mamma och pappa är ifall inte hemma, de är hos sina kompisar och har de mysigt.
haha, gött att mina föräldrar har något att göra på julafton, men inte jag och Zara. typiskt! haha
Jag är ifall med Zara och vi är ensamma hemma.
Vill klä upp mej och göra något roligt, typ åka utomlands! haha, man det får jag inte göra förrens sommaren, eller ah i april-maj.
Det är såhär att jag och Samah fyller år så nära varandra, och hon ville åka till LA, eller något sådant ställe.
Där vi kan vara över helgen, shoppa och sådant.
Och vi tänkte att vi båda skulle önska oss det i födelsedagspresent, men jag vill gärna åka till Tunisien denna sommaren.
Men jag vet inte om jag får båda, så det är lite surt. För i sommras var jag ju utomlands hela tiden, förutom när jag var i Sverige i en eller två veckor.
Jag var utomlands tre gånger med Zahara och Steph. And belive me, det var den bästa sommaren någonsin! =)
Och ja, alla tre gånger var vi i Tunisien. Det stället går inte och sluta älska.
Dock, var dem utomlands fyra gånger, jag kunde inte åka med en av dem gångerna.
Men vafan, tre gånger räckte och jag hade så jävla kul.
Så, ja mina föräldrar är ju så generösa och snälla.. Skulle la inte skada med två resor, eller kanske flera ;) haha!
Det är bara 2 dagar kvar tills mellandagsresan, och jag längtar faktist. Jag vill ha nya kläder!!
Jag, Alex och Samah är redo! ;) haha.. Undrar hur mycket pengar jag får från pappa =) mums!!!

Skorna är ifrån Bianco och dem är så äckligt snygga. Kanske blir att köpa dem på fredag! =)


Kommentarer
Postat av: Nathy

Sv: Tack så mycket :) God jul på dig med.

2008-12-24 @ 21:30:05
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0