23 December - Dan före julafton!

Hello you! En dag kvar tills julafton, gud vad tiden går fort.
Anyway, igår kväll kom syster hem. Jag, Steph och hon var ute och gick i flera timmar.. Kom hem vid kvart över tre ungefär. Men det var härligt och vara ute, det blev inte så kallt efter att man hade gått ett tag.
Och, vi hade mycket att snacka om!
Jag vaknade för ungefär en timma sedan, satte mej och kolla på TV. Jag ska strax hoppa in i duschen, sedan  får vi la se vad som händer senare.. Förmodligen händer det la inget, som vanligt.. Usch!
Jag sålde min mobil igår, till min lillebror faktist. Kändes så dumt att ta emot pengar, men vem är jag och banga för det;) haha! Och Zahara har ju fått en ny touch mobil, så hade hon kvar sin LG. Så jag fick låna hennes ett tag istället, tills jag skaffat en ny på något sätt. Oh, jag älskar LG mobilen!!
Nu är det få dagar kvar tills på fredag, jag längtar!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0