22 December - Jag älskar Gossip Girl.

Hello you!
Som sagt, jag pluggade inan och jag är så stolt över mig själv. Nu behöver jag inte plugga mer på lovet, vilket är väldigt skönt, nu kan jag slappa och inte behöva tänka på det mer.
Vi har ett arbete som ska in veckan efter lovet, så nu har jag skrivit rent allt och sådant.
Efter att jag hade pluggat fördigt, så gick jag in på en sida och kollade på alla Gossip Girl avsnitt, oh gud dem var så bra!
Fast, jag blev så arg!! Efter att jag hade kollat klart på avsnitt 13 och skulle sätta på avsnitt 14, så funkade det inte.
Oh, jag trodde jag skulle slå sönder min dator.. Som sagt, för er som har sett avsnitt 13 borde veta hur desperat man är för att få se avsnitt 14 ;)
Men nej, det funkade inte tillslut. Så jag messade min syster som var med Alexandra, och jag vet att Alexandra har sett alla avsnitt. Så hon skulle ladda ner avsnitt 14 till mej imorgon. Oh, gud vad lättad jag blev.
Fy, jag såg en liten bit av avsnittet och jag kan bara tänka mej hur bra det är.
Det är ju sista avsnittet på sesong 2.
Efter det hade jag så tråkigt, att jag bestämde mej för att ta pröva olika klackar och kläder.
Jag har kläder som jag inte använt på länge, så fick trixa lite och tillslut blev det snyggt. ;)
Sitter vid datorn nu med höga klackar, tights och en klänning.. haha, yeah i'm bored och lite mobbad..
Samah kom precis hem också..
Jag längtar så äckligt mycket tills på fredag, för jag vill ha nya kläder..
Ska la satsa på att köpa kjolar, koftor, jeans och klänningar. Skor, hmm det vet jag inte!
 


                                                                                          
                                                                         
Jag, efter julavslutningen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0