22 December - Ingen rubrik

Hello you! Jag mobilbloggade igår för och se om det funkade, och vips så funkade det faktist. Såg i morse att det gjorde det, gött nu behöver jag inte alltid blogga ifrån datorn, om jag inte ska skriva mycket då.
Idag har jag inte gjort alls någonting, bara chillat och tagit det lugnt framför TV:n. Är ju massa olika filmer på kanal5 just nu.
Kollade även på Laguna Beach, jag är verkligen besatt av det programmet. I just love it! =)
Idag händer det ingenting, precis som de andra dagarna. Men Prison Break är ikväll ifall.
PS. Zahara messade inan och sa att hon även kommer hem idag, istället för nästa vecka. Så, ja...
Är ensam hemma med Samah just nu, ingen aning om vart mina föräldrar är faktist.. haha!
Ska hjälpa henne att baka nu. 2 days left!! =)
Pusshej!

Min älskling, som jag spenderar väldigt mycket tid med! =) haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0