22 December - 03.47

Typ 5 gånger jag bloggar idag eller någonting kan jag tänka mej.. Men jag har sååååå tråkigt!
Vet inte vad jag ska ta mig till.. Jag har ifall fått några låtar av Aron, låtar som hans band spelat.
Dem är faktist väldigt bra! Anyway, klockan är väldigt mycket.. snart fyra på morgonen och de flesta sover la nu, om de inte är ute och festar eller jobbar såklart!
Idag, måndag alltså.. ja, få dagar kvar tills julafton! =)
Jag kom fram till också, jag är ju ensam hemma på nyår eftersom att Samah kommer la förmodligen vara med hennes pojkvän, Salem med sina vänner, Zahara och Steph är i Malmö, Mamma och pappa är i Göteborg.
Och alla mina vänner är la förmodligen med sina familjer, släktingar eller något sådant.
Så ja, vilket blir att jag faktist inte har någon aning om vad jag ska göra på nyår.
Har jag inget och göra, så åker jag faktist och bor med mamma och pappa i Göteborg skulle jag kunna tro.
Men det återstår och se vad som händer, en hel vecka kvar och några få dagar.

Kommentarer
Postat av: Hj.

Sätt på lite musik så ordnar det sig, gumman.

2008-12-22 @ 05:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0