21 December - Twilight

Hello you!
Jag har bara varit hemma idag och det har varit så underbart. Har ju även haft gäster, men de åkte hem för några timmar sedan.
Vi har ju två lägenheter, fast vi har satt ihop dem.. Så jag och Samah bor ju i ena lägenheterna ensamma.
Det är as gött och det är så otroligt lugnt.
Jaja, ifall.. så igår köpte Samah Twilight boken som heter, " Om jag kunde drömma " och jag började läsa på den igår och kom till sidan 17. Och, jag fortsatte att läsa idag och kom enda fram till sidan 136.
Asså den är så sjukt äckligt bra.. Kunde verkligen inte sluta läsa och trodde aldrig att jag hade kommit så långt.
Men jag har laddat ner filmen, så jag ska kolla på den strax men tänkte bara blogga snabbt förre.
Jag tycker faktist att boken är mycket bättre än filmen, för dem förklarar och berättar mer än vad filmen gör.
Och i boken skrivs det vissa saker, som inte ens är med i filmen.
Men jag tycker om filmen också, den är ju så bra och Bella och Edward är ju såå fina tillsammans!
Vampyrer är väldigt sexiga om jag får säga det.. shit! :O haha...
Jag minns att jag och Samah älskade vampyr filmer och serier förr i tiden. Tex. Buffy och vampyrerna, om jag minns rätt så heter den så. Vi har verkligen besatt av den serien och det fanns en as sexig kille som var blond och var vampyr!!
Vi hörs, kära läsare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0