21 December - And I'm bored!!!

Hello you! Idag är det söndag och det är en väldig tråkig söndag.
Jag har inte gjort alls någonting idag typ, duschat, ätit, suttit vid datorn och kollat på tv.
Ja, inte mycket alls som sagt. Det brukar ju alltid vara massa bra program på söndagar, tex. one tre hill, desperate housewifes osv..
Fast då visas bara repriser, men endå.. alltid kul och kolla för det. Men det är ju sesonsavslutning på alla dessa bra serier.
Fast Gossip Girl fortsätter och är klockan sju ikväll.
Ja juste, jag har kollat på Twilight idag, igen..
Mamma kom med en stor nyhet idag. Mammas kompis har åkt utomlands och hon har fått nycklarna till hennes lägenhet, så pappa, mamma och min lillebror ska åka dit och bo där i någon vecka.
Dom åker på söndag, så vi är ensamma hemma i en vecka och även på nyår.
Det är så jävla härligt och jag vet inte ens vad jag ska göra på nyår heller.. Så surt det är!!
Men förhoppningsvis så hittar jag la något att göra..
Ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen, men jag har hämtat min anteckningsbok i kemi från Cely.
Vi har inlämning veckan efter att skolan har börjat igen, och jag har inte så mycket kvar att göra.
Förutom att skriva rent, men det är ju inte så värst tråkigt.
 Så nu ska jag plugga tills Gossip Girl börjar. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0