19 December - Storstädning!

Jag har hållt på och städat mitt rum i en och en halvtimma om inte mer.
Men det var det fan värt, mitt rum såg inte så snyggt ut.
Men nu är det så jäävla fräscht och luktar gott som fan! haha...
Har även lagt in lite julprylar, så nu är det både fint och mysigt.
Nu är jag hur pigg som helst och det ser ut som om det blir en hemmakväll bara, men det har jag inget emot.
Jag älskar hemmakvällar, visst är det kul och festa och sådant, men inte idag.
Men vem vet, kanske blir ändrade planer.
Hade tänkt sätta mej och kolla på TV och sedan någon film.
Vi hörs! 


                                                                                         SeptemberTarky



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0