18 December - Sista skoldagen

Idag var det sista skoldagen, vi går ju imorgon också, men då är det bara en föreställning, få betygen och fika med klassen.
Dagen idag har varit jättebra, fick sluta en timma tidigare och det var stört skönt.
Jag har bakat en tårta idag och sovit lite. Det var gött som fan! Jag är fortfarande trött, men jag ska strax hoppa in i duschen och sedan sova igen.. haha! Om, jag inte lyckas bli pigg igen då!
Juste, min pappa kom hem i söndags kväll och då hade han köpt med sig massa presenter.
Själv fick jag en guldring med 21C. Och ja, det är riktigt guld!
Och så fick vi lite annat smått och gott.. Var ifall gött och ha honom tillbaka.
Han hade även snaggat sig!! Det var lite förvånande, menmen =) haha..
grattis cely och ulla!! (L)
Vi hörs nog senare! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0