18 December - Filmdags!

Hello people, i'm back!
Jag duschade för en stund sedan, torskar runt på internet och lyssnar på den underbaraste musiken som finns,
Håkan Hellström och Tokio Hotel.
Jag ska strax föna och platta håret. När jag hade i extensions, så var mitt hår platt hela tiden, behövde inte ens använda plattången då, men nu när jag har det korta så får jag använda plattången rätt ofta.
Fast jag föredrar mej själv i kort hår istället för långt.
Fast det är rätt jobbigt och inte ha extensions, för att jag har ju haft det  så länge och då vänjer man sig. Buh!
Jag vet inte hur många gånger jag har utsatt mitt hår för dåliga saker, tex. som att färga håret flera gånger på en månad..
haha, är förvånad att jag ens har kvar mitt hår.
Nej, nu ska jag föna och platta mitt hår medans jag väntar på en film som börjar vid klockan 9.
Pusshej och imorgon är det julavslutning. Jag längtar :)
Jag har bestämt klädsel,
Jag ska ha svarta tights, ballongkjol, ett vitt linne och svart kofta över.. ;)
Det kanske inte låter så snyggt, men det är det. Slänger upp en bild imorgon någongång på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0