18 December - En dag kvar!

Jag skickade precis ett " grattis på födelsedagen " sms till min kära vän Cely, som faktist fyller år idag.
Grattis bästy, hoppas du får en underbar födelsedag!
Får ju inte glömma Ulla som även fyller år idag. GrattisGrattis på er båda! Ni betyder så mycket för mej och äntligen blir ni nu ett år äldre. haha, åh det där lät psykat! MenMen, ni vet hur mycket jag tycker om er två endå.
Jag och Steph var i affären inan och köpte massa mums.. haha! Det var fan gött, men till januari ska jag försöka sluta att äta sådan skräpmat.
För då ska jag nämligen börja träna på gym! Oh, jag längtar och det ska bli mitt nyårslöfte!
Vi har ifall kollat på Efterlyst och Insider och något program på kanal 5 om någon tjej eller kille som var gravid.
Det är sjukt, enligt mej!
Går bara i skolan imorgon och på fredag har vi julavslutning. Oh, det är SÅ jävla underbart!!
Denna terminen i skolan har gått riktigt fort, det är läskigt vad tiden går.. Men jag gillar det, för jag vill ha sommarlov!
Imorgon ska jag och Steph ut och spela basket. Vi tänkte skjuta lite och sådant, blir la förhoppningsvis roligt.
Vi bestämde oss för att göra det i somras, men tror ni att det blev av.. Svar : nej! haha
Vi har idrott imorgon på morgonen, usch man är alltid så trött på morgonen att man inte orkar.
Fast nu när vi har gjort klart danserna, så är det faktist gött och ha idrott på morgonen.
Visst, dans är jätteroligt men inte när man ska dansa precis på morgonen. Då har man ingen lust alls.
Vi fick visa upp danserna i måndags och lärarna tyckte att det var jättebra så vi behövde inte dansa mer för terminen.
Så imorgon blir det la något blandat och till nästa termin är det springning! Jag måste börja träna upp min kondis! haha


                                                           Nya armband ifrån Lindex.

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0