17 December - I skolan

Jag började tio över åtta i morse, men som vanligt så är vi alltid sena på tisdagar och onsdagar. haha, vi orkar aldrig gå fort när vi vet att vi ska komma försent.
Ifall, började med att ha matte och det gick jättebra idag. Ulf var så stolt över mej, min lärare asså.
Var nog min bästa mattelektion på hela höstterminen! haha
Efter fem minuters rast så hade jag svenska, jag är långt förre killarna så jag fick arbeta med vad jag ville.
Så jag valde att arbeta med ordkunskap. Det är faktist helt okej.
Sedan hade jag tjugo minuters rast, chillade med flickorna och pratade om allt möjligt.. Sedan skulle jag gå till tandläkaren och det även bra.
Känner att jag börjar känna mej riktigt trött nu, usch!
Jag ska strax tillbaka till skolan, Cely har bild just nu men ska strax möta mej så fort jag messat henne.
Har lunch när jag kommer tillbaka och håltimma i 55 minuter.
Sedan har jag bara SO, engelska, b-språk och samtal med min lärare Inger.
Slutar halv tre igentligen, men idag slutar jag vid tre.. Men efter engelskan , så brukar lektionerna gå rätt så fort!
Orkar inte med engelska idag, har drygaste läraren som finns! haha
Nu ska jag sätta på mej skorna och jackan! Hörs senare



Produkt från Björn Axen, gör så att håret får mer volym i sig. Fast dock endast på extensions.
Jag tog faktist ut min extensions igår, så nu har jag mitt korta hår igen.
Det är sjukt underbart, fast jag använder fortfarande produkten och det fungerar fortfarande! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0